Theater Onder de Molen in Linde vierde zondag zijn 15‑jarig bestaan met een feestelijke jubileumdag die veel bezoekers trok.
Het theater zat volledig vol, en dankzij de aangename temperatuur in de zaal verzorgd door de airco konden bezoekers optimaal genieten van het programma.
Na een speech van de voorzitter van het Theater Peter Tesselaar en Hans Puijk wethouder van de VVD in de gemeente Bronckhorst trad de Achterhoekse band De Sleppers op en zorgde voor een energiek en sfeervol optreden, waarbij het publiek zichtbaar genoot.
Meer foto’s in ons fotoboek.